Jeżeli chcą Państwo inny kolor stali niż czarny, prosimy o podanie w koszyku zamówienia nr RAL (dotyczy tylko ławek i stołów stalowych, koszy na śmieci, donic oraz asortymentu z kat. Loftowe wyposażenie wnętrz).
Kod produktu: W062
Siedzisko ławki JULA wykonane jest z 5 desek z drewna iglastego. Deski są szlifowane, frezowane, następnie malowane podkładem i lazurą do drewna (3warstwy), która daje jeszcze lepszą ochronę przed warunkami atmosferycznymi. Należy zwrócić uwagę, że deski malowane jedynie zwykłym impregnatem (bywają tacy producenci), nie dorównają- ani estetyką, ani trwałością, deskom zabezpieczonym lazurą.
Konstrukcja stalowa z rury Ø 48,3 x2mm, która jest ocynkowana i malowana proszkowo standardowo na kolor czarny mat. Możemy pomalować stal na każdy inny kolor z palety RAL- bez wpływu na cenę. Stal, którą używamy w tworzeniu naszych mebli zawsze jest poddawana procesowi cynkowania przed malowaniem. Cynkowanie to sprawdzona metoda ochrony poddającej się korozji stali. Element ocynkowany wykazuje dużo większą odporność na korozję niż czysta stal.
Ławka jest przystosowana do montażu do podłoża.
Do samodzielnego montażu- zestaw montażowy desek jest dołączony.
Ławeczka JULA bez oparcia doskonale nadaje się przed dom, do ogrodu, do parków, na skwery, przed sklepy, zakłady i różnego rodzaju miejsca publiczne
Stabilna i wytrzymała ławka.
W ofercie także meble z drewna jesionowego- napisz lub zadzwoń.
Dane techniczne:
Długość całkowita |
ok.160cm/190cm |
Wysokość całkowita | 45cm |
Długość desek |
150cm/180cm |
Głębokość siedziska | 46cm |
Wysokość siedziska | 45cm |
Grubość deski | 4cm |
Szerokość deski | 8cm |
Waga | ok. 30kg |
Materiały | ocynkowana, malowana proszkowo stalowa rura Ø 48,3 x2mm, drewno iglaste malowane podkładem i lazurą do drewna |
Ilość desek | 5 |
Podłokietnik | tak |
Kolor desek | do wyboru z palety barw |
Kolor stali | do wyboru z palety RAL |
Montaż desek | wkręty- dołączone |
Możliwość montażu do podłoża | tak |
*Przy zakupie większej ilości- proszę o kontakt mailowy w celu ustalenia indywidualnego kosztu transportu.