Jeżeli chcą Państwo inny kolor stali niż czarny, prosimy o podanie w koszyku zamówienia nr RAL (dotyczy tylko ławek i stołów stalowych, koszy na śmieci, donic oraz asortymentu z kat. Loftowe wyposażenie wnętrz).
Kod produktu: W018
Ławka MAJA to propozycja odpowiednia zarówno do parków, przed zakłady pracy jak i do przydomowego ogrodu. Zgrabna, ale stabilna i wygodna.
Ławka bez oparcia na podstawie żeliwnej.
Siedzisko wykonane z desek, które są szlifowane, frezowane, natryskowo malowane podkładem i lazurą do drewna dającą jeszcze lepszą ochronę przed negatywnym działaniem warunków atmosferycznych. Należy zwrócić uwagę, że deski malowane jedynie zwykłym impregnatem (bywają tacy producenci), nie dorównają- ani estetyką, ani trwałością, deskom zabezpieczonym lazurą.
3 warstwy lazury nadają efekt półpołysku na drewnie. Jest to przede wszystkim bardzo dobra ochrona drewna na wiele lat.
Odlewy żeliwne są zabezpieczone farbą antykorozyjną.
Sposób montażu desek w ławce- śruby zamkowe i wkręty (komplet dołączony do każdej sztuki). Wysyłamy ławeczki z gotowymi, nawierconymi otworami w deskach.
Ławka MAJA jest przystosowana do montażu do podłoża- może być przykręcona lub wbetonowana- dzięki czemu posiada właściwości antywandaliczne- ławka antywandal.
Stwórz zestaw zestawiając ławkę bez oparcia MAJA z ławką z oparciem ALA oraz stołem ALA. Dopasuj kolor drewna do własnych potrzeb.
W ofercie także meble z drewna jesionowego- napisz lub zadzwoń.
Dane techniczne:
Długość całkowita | 150cm/180cm |
Wysokość całkowita | 40cm |
Długość desek | 150cm/180cm |
Głębokość siedziska | 38cm |
Wysokość siedziska | 40cm |
Grubość deski | 3cm/4cm |
Szerokość deski | 8cm |
Waga | ok. 15kg |
Materiały | 2x odlew żeliwny malowany antykorozyjnie; drewno iglaste malowane podkładem i lazurą do drewna |
Ilość desek | 4 |
Podłokietnik | nie |
Kolor desek | do wyboru z palety barw |
Kolor żeliwa | czarny mat |
Montaż desek | śruby zamkowe i wkręty do drewna |
Możliwość montażu do podłoża | tak |
*Przy zakupie większej ilości- proszę o kontakt mailowy w celu ustalenia indywidualnego kosztu transportu.